poniedziałek, 3 maja 2010

Ze zdjęć relacja

Wczoraj byłm na spacerze z dwoma kochanymi wściekliznami.
A było to tak:





Dzisiaj... zaczęliśmy sezon :D Pierwsza tegoroczna wyprawka do Załęczańskiego Parku Krajobrazowego.
Aż nie mogę się powstrzymać przed wrzuceniem zdjęć.
Boże, dziękuję, że są na świecie przyjaciele, którzy wiedzą lepiej ode mnie czego mi trzeba.













A dla Pasi sto lat!
Po pierwsze, bo ona bardzo lubi śpiewać "Sto lat", po drugie bo ma urodziny dziś.



Jutro zaczynamy matury...fantastycznie...

4 komentarze:

asieja pisze...

ale Ci dobrze!

dużo dobrych myśli ślę na jutro!

majka pisze...

Bardzo podoba mi sie to pierwsze zdjecie plotu :)) Trzymam kciuki. Powodzenia na maturze! :)

amarantka pisze...

Tacy przyjaciele to prawdziwy skarb. Dobrze, że tak o Ciebie dbają :)

Trzymałam dziś kciuki. I jutro też będę trzymać. I pojutrze :)

Waniliowa Chmurka pisze...

Przypomniałaś mi moje Chelsea Buns, były niezwykle pyszne.
Pozdrawiam:*

Prześlij komentarz