poniedziałek, 11 października 2010

Koniec sezonu



Miałam ostatnio dużo pomysłów na notki, ale zupełnie nie związane z jedzeniem, a przy okazji jakoś tak nie mogłam poskładać myśli w zdania. Jeśli o jedzonko chodzi jakoś nie mam ostatnio szans i czasu na gotowanie. Moja droga, zapobiegliwa mama daje mi z dom u tyle jedzenia, że nie przejadamy. Dobrze, że jest zamrażalka :)) Dzisiaj natomiast w końcu się dorwałam do patelni i upichciłam pyszne warzywa z makaronem.

Makaron z warzywami (ostatni taki w sezonie) (2 porcje)
* dwie małe cukinie, ja użyłam żółtych
* papryka, tym razem zielona
* ząbek czosnku
* pomidor
* oliwa z oliwek
* ugotowany makaron, najlepszy byłby jakiś grubszy, ale ja miałam taki od rosołu (:/)
* bazylia, pieprz, sól, słodka papryka
* garść startego żółtego sera

Cukinię i paprykę kroimy, po czym podpiekamy na oliwie (lub bez niej, a co). Warzywa dusimy pod przykryciem, ale nie za długo powinny lekko zmięknąć i nie rozpaśtać się. Teraz możemy dodać obrane, pokrojone pomidory i posiekany ząbek czosnku. Kiedy wszystko w miarę się połączy i podgrzeje mieszamy z ugotowanym makaronem. Na koniec posypujemy startym serem.

Makaron potwierdził moją teorię, że w dobry, słoneczny dzień wymaga jedynie ciepłego, smacznego posiłku, by stać się idealnym.

Tym czasem żegnam się z Wami i idę łapać słońce na balkonie podczas czytania jakiś uczelnianych głupot. Ach i życzę dobrego dnia.

7 komentarze:

asieja pisze...

bardzo to smaczna końcówka sezonu..

aga pisze...

smakowite jedzonko:)

Karmel-itka pisze...

niezwykle smakowite uwieńczenie sezonu.
owocnego, w piekne zdjęcia i wspaniałe przepisy ;]

Paula pisze...

warzywa z makaronem są super!

ana pisze...

Makaron i cukinia, to połączenie zawsze jest przepyszne.

amarantka pisze...

:) połączenie idealne!
To dobrze, że Mama się troszczy :) przynajmniej więcej czasu na korzystanie z uroków Wrocławia jest, a na gotowanie jeszcze przyjdzie czas.

Wiśniowa pisze...

Mmmmmmm...pycha, może jak dorwę jeszcze cukinię to też zrobię :) A co :)))

Prześlij komentarz